Известие

Collapse
No announcement yet.

Колата пали и веднага изгасва

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Това го разбрах и поради него написах това в пост 39.

    Предположението ми е, че моторчето не се справя с коректното положение на клапата при палене и по-конкретно - веднага след стартирането на мотора, но това се компенсира с механична намеса чрез крак-педал-жило.
    Е да, ама от какъв зор ще раши да затвори клапата и да гаси колата, после при второ палене без да пипам педала решава да не затваря и колата не гасне.
    ще опитам да пробвам ЕГР първо че е по лесно
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 13:48.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #47
      Не знам. Само предполагам. Ако бях сигурен, щях да кажа, че трябва да се смени механизма за празен ход.

      За какъв ЕГР говориш?


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Не знам. Само предполагам. Ако бях сигурен, щях да кажа, че трябва да се смени механизма за празен ход.

        За какъв ЕГР говориш?
        За дизелов в интерес на истината през цялото време си мисля за дизела, даже си го представям , сигурно ми липсва в момента.

        ---------- Post added at 14:49 ---------- Previous post was at 14:41 ----------

        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
        Пищи по темата или тук не можеш да напишеш интеграл

        ---------- Post added at 09:09 ---------- Previous post was at 09:07 ----------


        Ако нямаш налягане въобще няма да запалиш. Този проблем се проявява ако имаш кофти датчик на разпределителен вал. Но най-хубаво е ако можеш да я прочетеш. Какво си сменял напоследък (ремъци)?
        от две години проверявам само дали има масло
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #49
          Последни експерименти- с натиснат педал пали винаги. Без помощ гасне и сравнително топла.
          Сигурно е тъпото моторче както си подозирах, но не ми се искаше. Ще го отворя някой ден.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
            Имащ проблем с газовата, дебитомер евентуално

            ---------- Post added at 20:41 ---------- Previous post was at 20:40 ----------

            Откачането на акумулатор не влияе
            OFFTOPIC!
            Еее на това му се вика да разцепиш мрака посред бял ден. ROFL.
            Моля да бъда извинен за спама,но не се сдържах.

            Sent from my SM-G920F using Tapatalk
            Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

            Comment


            • #51
              Още малко развитие- преди малко взе да клати оборотите като спирам, доста осезателно, което не е необичайно за тези мотори май, там дето се режеше пин 15. И преди е заклащала, но съвсем рядко.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #52
                Може да няма общо с пин 15. 166 ги няма тези бъгове, но понякога има точно такива колебания в оборотите, които се появяват съвсем случайно и изчезват по същия начин.

                Comment


                • #53
                  Виж да не се е отлепила капачката на ТПС а, от жегата и на пръв поглед да не си го забелязъл
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                    Виж да не се е отлепила капачката на ТПС а, от жегата и на пръв поглед да не си го забелязъл
                    Да. Може, защото вчера погледнах под капака и някаква кръгла пластмаса с вид на капачка наистина стоеше накриво, с диаметър към3- 4 см и просто я бутнах на място без да се замисля повече. После ще погледна.
                    Погледнах. Няма я. Успял съм да я загубя. Ако карам така какво може да стане?
                    Сега ще се разходя да видя дали ще я намеря. Трябва да измисля някакъв заместител ако не я намеря
                    Last edited by lordliness; d.m.y г., 07:02.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                      Виж да не се е отлепила капачката на ТПС а, от жегата и на пръв поглед да не си го забелязъл
                      Стига бе, това възможно ли е? Като знам на колко пинчета се държи. Освен ако не е отварян преди

                      Comment


                      • #56
                        Такъв ли е механизма?



                        Ако да, то в капачката е и леглото в което лагерува оста от едната си страна.

                        Липсата на капачката може напълно да обясни дискутирания проблем.

                        Имам стар такъв механизъм. Мога да ти го пратя за да вземеш от него капачката или каквото и да било друго.

                        ---------- Post added at 10:55 ---------- Previous post was at 10:52 ----------

                        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                        Стига бе, това възможно ли е? Като знам на колко пинчета се държи. Освен ако не е отварян преди
                        На какви пинчета се държи?

                        Фабрично е лепена с нещо като силикон и ако веднъж е отваряна и после не е залепена както трябва - ето го и проблемът.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #57
                          Аз карах сума време без капачка, и нямаше никакви драми. Просто колата се беше адаптирала и си работеше нормално. Намерих си капачка, лепнах я и оборотите на празен ход скочиха на 2500. Адаптирах пак и си вървеше както преди, никаква разлика. Някой е майсторил по ТПС-а преди теб, понеже капачката фабрично е много яко залепена с черен силикон. Няма как да падне сама.

                          Comment


                          • #58
                            Руснакът не познава силикона. Отваря направо с ножовката:



                            http://alfisti.ru/phpBB3/viewtopic.p...=46192#p936868


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Такъв ли е механизма?



                              Ако да, то в капачката е и леглото в което лагерува оста от едната си страна.

                              Липсата на капачката може напълно да обясни дискутирания проблем.

                              Имам стар такъв механизъм. Мога да ти го пратя за да вземеш от него капачката или каквото и да било друго.

                              ---------- Post added at 10:55 ---------- Previous post was at 10:52 ----------



                              На какви пинчета се държи?

                              Фабрично е лепена с нещо като силикон и ако веднъж е отваряна и после не е залепена както трябва - ето го и проблемът.
                              Лепена е. Тези за дросели с жило май са различни.
                              Иначе формата е подобна, но май беше гладка отвън и капачката влизаше вътре. Тази сякаш е отгоре.
                              Не знам дали лагерува в капачката, виждам оста
                              Last edited by lordliness; d.m.y г., 13:03.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                                Лепена е. Тези за дросели с жило май са различни.
                                Иначе формата е подобна, но май беше гладка отвън и капачката влизаше вътре. Тази сякаш е отгоре.
                                Капачката влиза в легло и потъва с около 2 - 3 mm навътре в него. Това, което се вижда на снимката е запълненото със силикон легло.

                                Така изглежда нещото със свалена капачка:

                                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 13:07.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X